Γεια σας μικρούλια μου!
Είναι σημαντικό να διατηρήσουμε το χάρισμά μας στην ανάγνωση. Στο παρακάτω φυλλάδιο παρατίθεται μια ιστορία που μπορείτε να τη βρείτε στο Ανθολόγιό σας σελ.22 και 23.
Πατήστε εδώ Ανθολόγιο
Όσοι δεν έχετε το Ανθολόγιο μπορείτε να διαβάσετε την ιστορία από το φυλλάδιο. Τις απαντήσεις στις ερωτήσεις μπορείτε να τις γράψετε απευθείας στο τετράδιο της Γλώσσας, γράφετε “ερώτηση 1” και από κάτω την απάντηση (δεν χρειάζεται να αντιγράψετε την εκφώνηση). Αναφορικά με την άσκηση 3 μην ξεχάσετε να φυλάξετε τη ζωγραφιά σας να την δω.
(πάτα αριστερό κλικ και “άνοιγμα σε νέα καρτέλα” για μεγέθυνση)
Τι είναι αυτό; Είναι η δική μου απάντηση στην ερώτηση 3 του φυλλαδίου. Όταν θα φτάσετε εκεί θα καταλάβετε.
Μπορείτε να εξασκηθείτε και στα Μαθηματικά με το παρακάτω φυλλάδιο.
Πατήστε εδώ Κεφ.29_Διάκριση_των_συμβόλων_____και__–_
Σε περίπτωση μη δυνατότητας εκτύπωσης (αντιγραφή στο τετράδιο ασκήσεων): Για την άσκηση 1 φτιάξτε 2 στήλες (προσθετόλ, αφαιρετόλ) και στην κάθε μία γράψτε τις αντίστοιχες πράξεις. Για την άσκηση 2 δε χρειάζεται να αντιγράψετε τις προτάσεις, γράψτε μόνο το είδος της πράξης (πρόσθεση, αφαίρεση). Οι ασκήσεις 3 και 4 να αντιγραφούν και να απαντηθούν.
Σας έφτιαξα κι ένα εύκολο κουίζ για να εξασκηθείτε στα διπλά σύμφωνα. Γίνεται στον υπολογιστή και είναι πολύ εύκολο! Τι βαθμό θα πάρετε; Μπορείτε να το κάνετε όσες φορές θέλετε!
Πατήστε εδώ Παίζω με τα δίψηφα σύμφωνα
Τέλος, σας ετοίμασα 2 παζλ με αγαπημένες σας εικόνες για να περάσετε δημιουργικά το χρόνο σας.
Ένα για τα κοριτσάκια μου:
Κι ένα για τα αγόρια μου:
Αν δυσκολευτείτε πατήστε το φαντασματάκι κάτω αριστερά να σας δώσει μια βοήθεια.
Να περνάτε όμορφα και να θυμάστε ότι σας σκέφτομαι και μου λείπετε.
Η δασκάλα σας,
Στρατούλα